Friday 1 November 2013

I AM A SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SID)

Yes.! seperti tertulis, saya adalah SID. Shaklee merupakan produk kesihatan yang membekalkan nutrisi dan supplement. Selalu kita dengar lagu ni masa kecik2. "bangun pagi, gosok gigi.. cuci muka.. dan lalalalala. hakikatnya tu yang kita lakukan dalam kehidupan seharian. Bagi suri rumah, seharian sibuk menjaga anak dan suami, bagi orang yang bekerja, sibuk dengan pekerjaan masing2. Semua lapisan masyarakat sibuk dengan hal masing2. Ironisnya, kesihatan kita diabaikan. Pernah kita bertanya pada diri sendiri "cukupkah nutrisi dalam badan aku?", "cukupkah kandungan vitamin dalam badan aku?","keluarga aku sihat atau tidak?". Maka resolusinya ada di sini. Ramai orang yang telah menggunakan produk ini dan memberi tindak balas yang positif. Saya pon pengguna baru shaklee dan Alhamdulillah setakat ni everythings okay beb! so, antara fungsi shaklee nih :

Antioxidant
Tulang
Jantung
Pencernaan
Hati
Sokongan Imunasi
Kesihatan Wanita
Nutrisi Kanak2
Nutrisi Sukan
Kesihatan Berat Badan
dan banyakkkkkk lagi.

Please don't miss the next post.(hehehe) Saya akan post pasal product2 shaklee and kebaikannya.

Stay tuned. <3 <3

untuk soalan, pertanyaan, apa2 je lh, email me. ^^. afiqahmohamad@gmail.com


No comments:

Post a Comment